volgers

vrijdag 28 januari 2011

Eerste quiltingbee van 2011

Het was eindelijk zover we hadden onze eerst bee van het nieuwe jaar

Omdat ik weer zo heerlijk nie geslapên had,

stak ik bij het krieken van de dag gauw een lading mini-cakejes in de oven zodat ik

de dames lekker kon verwennen met iets bij de koffie




Er werd natuurlijk ook vlijtig gewerkt,

Hier zie je één van de prachtige vogels (vinken) die met paperpiecing gemaakt worden door één van onze oudere dames, mooi he, ik vind ze prachtig




Ook waren er weer 2 nieuwe enthousiaste dames die voor t eerst kwamen om de beginnerscursus te volgen.

Ze maken eent kussen waar alle basisstukken inzitten.



Zelf ben ik begonnen met het maken van een Menora, zoals ik in mijn vorige logje al aankondigde (de joodse kandelaar).
Ook met de paperpiecing methode



Deze methode bevalt me ook wel erg,
goh waarom is er zoveel leuks en zijn de dagen zo kort...

Kortom het was weer een zalige ochtend

Heb er van genoten.

Geniet vandaag van het heerlijke zonnetje en de blauwe lucht,
achter glas en met een naaldje en een lapje is dit al een beetje lente.

3 opmerkingen:

veerle zei

Ik ga donderdag namiddag... dus mis ik je elke keer ...snik :)

quiltingmieke zei

piep,

de 17de kom ik hele dag, jij ook??

da zou pas fijn zijn

knuf mieke

ria vogelzang zei

Hoi Mieke, leuk dat je even op mijn blog kwam kijken en heel erg bedankt voor je lieve knuffel.
Heb ik echt nodig......!!!! Doet zo goed..... :)
Verdriet moet slijten zegt men wel; dat hoop ik dan maar.... Quilten helpt gelukkig heel goed en lieve vriendinnen ook!
Wat maak je daar een paar lieve blokken met die vogel ertussen; ik hou van vogels. En naar die menorah ben ik erg benieuwd; die heeft ook een speciaal plekje in mijn hart.
Een heel fijne dag! Geniet ze!