volgers

zaterdag 1 januari 2011

Zalig op bezoek



De afgelopen 5 dagen waren wij op bezoek bij onze vrienden in Frankrijk in het kleine dorpje Ambax.

Twee jaar geleden maakten zij hun grote droom waar en vertrokken naar daar.

Ze wonen er midden in de natuur in een zalig gezellig huis.

Daar vriendin haar beroep beren maken is, leerde ik de korte tijd dat we mekaar hier in Belgie kende van haar enkele kneepjes omdat ik zelf een klein beetje beren maak.

Wil je meer van haar werk bewondern kijk dan maar eens hier...

www.nadjabears.be

kerstcadeau kreeg ik deze grote schitterende beer

en tijdens de middagen dat we daar waren heb ik er de kleine zus bijgemaakt

In augustus gaan we weer

Dus het aftellen is alweer begonnen

wat mis ik haar hier in ons dorpje

samen een kopje koffie drinken

en aan een beertje frutselen...

Bedankt lieve vrienden

we hebben genoten van jullie warme onthaal

en onze vriendschap

1 opmerking:

bep zei

Mieke, een geweldige leuke beertjes heb je ,ik ga gauw kijken bij Nadjabears , en je site ziet er luk uit , ik ga je volgen, fijne zondag Bep