volgers

vrijdag 18 maart 2011

weekend en wie is "ze"?

Zo alweer vrijdag
net boodschappen gedaan

NU alvast een beetje genieten van de rust in huis
want buiten moet je het niet zoeken
is koud en kil en is hier licht aan het regenen

ze is de MORELL QUILT
Een prachtig groot project waar ik erg naar uitkijk.

Ik heb het besteld in Australie en was hier binnen de week
Fantastisch toch.

Verder gaan mijn gedachten naar de mensen in Japan,
de beelden zijn zo erg.....
heel je hebben en houwen kwijt...en voor velen ook nog hun geliefden...
wat moet da pijn doen...

Hopelijk kunnen deze mensen ook nog een toekomst opbouwen

fijn weekend

knuf mieke

4 opmerkingen:

veerle zei

Hoe lang denk je erover te doen :)

quiltingmieke zei

Je???? is het niet we???

knuf mieke

veerle zei

Ik ga jouw planning niet maken hé :) De ene al wat trager of sneller dan de andere...

quiltingmieke zei

wait and see, allee als we mekaar nog eens treffen,
moet toch eens wel lukken?

mijn handen jeuken om stofjes te gaan kopen, vooral omdat ik nog een flinke cadeaubon heb, joeheeeeeeeeee
Ga je voor originele kleur???