volgers

zondag 15 mei 2011

prachtige stoffen in de souks van Jeruzalem


Wij hebben net een vakantie van 2 weken achter de rug in ons geliefde Israel.

Een prachtig land op zich,

met dat magische Jeruzalem als een sprookjesparadijs.

De souks met zijn vele kleuren, en vooral de uitgestalde stoffen,
waaronder sjaals, wandkleden enz....trokken mijn aandacht.

Hoop dat jullie via deze collage een beetje kunnen meedromen van deze mooie plek.

En o ja....ik heb me zo"n wandkleed gekocht,
al weet ik dat het geen echt handwerk is,
ik vond het gewoon prachtig

Het zal binnenkort mijn nieuwe hobbykamer sieren.

Zelf ben ik momenteel niet heel productief met naald en draad,
ik kamp denk ik met een onsteking van de spieren in schouder en arm

knuf mieke

1 opmerking:

veerle zei

Je hebt voor mij toch ook lappekes meegebracht mag ik hopen :)