volgers

donderdag 5 januari 2012

De kast-deel 3 en hoe zit het met de challenge?

Zoals jullie weten wordt er hier een kast gerenoveerd...

en kijk we zijn alweer een stukje verder, ik ben er nu al verliefd op


Het glas voor de deuren is besteld, dus jaja het einde is in zicht.
Wordt vervolgd.

Nu de challenge,
weten jullie nog dat er op de bee een wedstrijd-challenge is uitgeschreven, tegen onze grote tentoonstelling in mei 2013.

Stilaan krijgt het vorm, in mijn gedachten alleszins,
toch zijn er al heel wat lapjes genaaid,
maar alles hangt nog vastgeprikt op een groot laken aan de muur, zodat ik nog steeds dingen van plaats kan wisselen,
alhoewel nog drie mini-stichery's te gaan en dan moet de rand toch zijn vaste vorm gaan krijgen,

om dan opgevuld te worden met .....huisjes....tekst.....enz..

Een kleine piep achter het gordijn?




Vandaag dus aan de stichery's en een huisje natuurlijk,

maar ook een beetje de keuken in om al enkele voorbereidingen te treffen voor zaterdag
want dan houden we een kleine nieuwjaarsdrink met "the three needles" en hun husbands

knuf Mieke

4 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat een creativiteit alweer bij jou, in het nieuwe jaar. Dat komt vast helemaal goed. De kast ziet er ook al mooi uit.
Lieve groet, Renny

veerle zei

Can't wait! Ben je nu al bezig met de voorbereidingen??? Wat ben je daar dan allemaal van plan? Ik denk dat ik na een laat ontbijt zaterdag niks meer ga eten :) En die kast ... die wil ik graag nog een keertje zien hoor! Tot dan, dikke knuf

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi wordt je kast. Het schiet al lekker op.
Leuk, die challenge, wat een schattig huisje!
Groetjes, Cisca

Carine Remmery zei

Ik snap niet hoe jullie dat doen met die kast, dat is toch echt de max. Fijn dat je nog eens reclame maakt voor de Challenge 2013. Nog zo ver weg maar het komt dichterbij. Er zijn nog een paar pakketjes beschikbaar. En hopen dat iedereen Je huis een thuis op tijd afkrijgt. Dat ze aan jou een voorbeeld nemen!
Niet te veel moeite doen hé de zaterdag, Wij zijn gewoon quiltsters... niet Veerle?
vlek Carine