volgers

dinsdag 14 februari 2012

Morgen is het zover...

Piep

Hier ben ik weer,

De griep de baas, alleen nog een vervelende hoest en snel moe,
maar dat zal nog wel even duren als ik vrienden en bekenden mag geloven
die dit "beest" ook al op bezoek hadden.

Morgen start onze eerst BOM.
Zoals ik in een eerder berichtje als zei (en de eerste ster die ik maakte ter voorbereiding reeds toonde )wordt het "Stichted by me van Lynette Anderson.

Deze dus:


Ben benieuwd hoe groot ons groepje gaat zijn dat er aan gaat werken
en natuurlijk naar al de eigen interpretaties van kleurkeuze.

Altijd spannend om te zien.

Ga jullie natuurlijk op de hoogte houden van het verloop van deze BOM,
maar wou de spanning van de "start" alvast met jullie delen.

knuf mieke

1 opmerking:

Anoniem zei

Je was heel ijverig daarstraks, Mieke! En wat ik zag,vond ik al heel mooi. Ik was ook blij te zien dat je al bijna helemaal beter bent...toch nog rusten af en toe!!!:-) Vriendelijke groet, Linda