volgers

dinsdag 26 juni 2012

Druilerige zondag...

Piep

Wat doet een mens op een druilerige zondag?

Iets lekkers maken bij de koffie,
dit keer chocoladecake met verse framboosjes en frangipanecake met amandeltjes.
TIP: voeg eens een eitje minder aan je cake toe en vervang dit door een eetlepel mascarpone, een heerlijk zacht sappige cake








Toen dit stond te koelen en veel uurtjes erna werd er verder gewerkt aan de challenge, en kijk er loopt waarempel een (triestig)schaapje in de wei, teveel regen misschien? En de bomen groeien ook best snel.
Ik heb er geweldige pret in om eraan te werken







Begin zelfs al te denken welke, borduursteekjes ik er nog ga op aanbrengen.

En de rand? en hoe quilten?..

Veel stof tot nadenken.
Maar tijd brengt altijd raad, toch?

knuf mieke

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai, bezige bij.

Het ziet er overheerlijk uit.

Je schaapje zal ik vannacht hopelijk niet zien lopen, hahahaha.

Nog veel plezier met je blog.

Groetjes,
Josette

Miny zei

Dat ga ik eens proberen met de cake.
Je bent goed bezig geweest leuk!

Groeten Miny

veerle zei

Dat schaap is supercalifrajilisticexpialidocious :) Tot morgen! xxx

Phebe and Jane zei

Lekkere koekjes!
Groeten,
Marian

Nicky zei

op mn blog heb ik iets voor jou :)
knuff