volgers

dinsdag 26 juni 2012

House of seasons

House of seasons, een plek vol inspiratie en een give away

Neem snel een kijkje



Translate

Zoeken in deze blog

Welkom op mijn blog.

Fijn dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.
Ik deel hier de belevenissen op quiltgebied en af en toe ook die
uit het dagelijkse leven.

Ik ben al heel lang gehuwd met een schat van een man en heb 2 fantastische dochters, die op hun beurt een geweldige man in hun leven hebben.
Ze wonen op zichzelf, zodat wij terug een gezinnetje hebben dat is zoals we begonnen, met ons twee.

Toch wonen er hier nog 2 poezen samen met ons.
Geen van alle hebben we ooit "ergens" gehaald, ze zijn allen al zwervend bij ons terecht gekomen en blijven hangen.

Hopelijk mag ik je hier dikwijls verwelkomen, en laat je een berichtje achter bij één van de posts.

knuf mieke

Totaal aantal pageviews

Zo echt waar...

Zo echt waar...

Daer jane

Elke week een blokje?

start 22/02/2016/klaar 20/01/2018

start 22/02/2016/klaar 20/01/2018

Start 06-09-13




Bom

Bom
We gaan ervoor!

Morellblokken

Morellblokken