volgers

vrijdag 24 augustus 2012

Halsketting en pompoentjes

Piep

Gisteren had ik een vakantieworkshop, juwelen maken van stofjes...

Ik was verbluft van het resultaat dat ik te zien kreeg,
een schitterende halsketting die onze juf Carinne weer zo
prachtig had gemaakt.

Een makkelijke techniek,
waar je heel veel van jezelf in kwijt kan door de versieringen die je aanbrengt
op de "pompoentjes"

Een heel werk, maar wat een resultaat.

Ik laat jullie zin wat ik al deed op deze bee,
tja....niet zo heel veel,

maar heb heeeeel veel genoten,
de oudste leerling werd 80jaar en dat werd gevierd met zang,
bubbels en taartjes.



Verder lekker gekletst,
en er werd ook weer druk gekeken naar de verschillende challengequilts
waar druk aan gewerkt wordt.

Ik heb stof voor de achterkant en batting gekocht, lekker van katoen, heerlijk zacht.

En zo werd het weeral snel tijd om moe, zeer moe,
maar tevreden huiswaarts te keren met nieuwe inspiratie

En heel veel zin in het afmaken van de halsketting.

Maar de challenge dan?

knuf en fijn weekend

Mieke

5 opmerkingen:

Nicky zei

ziet er heel leuk uit Mieke
knuff en fijn weekend ,vero

Anoniem zei

Ja Mieke, ik heb deze tecgniek bij Salgarollo ook al als workshop gezien en iemand heeft al 2 van die kettingen gemaakt. Het zijn ook zo'n leuke blikvangers. Iedereen zegt er wat over wanneer je die ketting draagt. Fijne dag nog. Grtjes Wilma

Roos zei

Mooie stofjes Mieke, je laat ons het eindresultaat toch ook wel zien?
Groetjes Roos

veerle zei

Zoals je weet, was ik een weekje naar de Ardennen. Dus vanmiddag snel snel naar je blog gaan kijken :) Heel erg mooi zal die ketting worden! Ik ga 30/8 nog naar de bee. Zie ik je daar dan ook? xxx

quiltingmieke zei

piep

nee meid, ik kom dan niet, pas tyerug gewoon woensdag nr maandelijkse bee

knuf mieke