volgers

zondag 25 november 2012

Storm in de polders...dus In de oven....een rijsttaart

piep

wat een storm deze ochtend...
brrr....regen ook nog erbij....

echt een dagje om te cocoonen.

Eerst de wekelijkse voorbereiding voor de maaltijden
van maandag en dinsdag,

alsook een lekkere verse soep

Maar ook iets lekkers bij de thee straks....
mmmmm een rijsttaart op vraag van DH

Uit mijn oude vertrouwde boek "ons bakboek"
pagina 122 in mijn oude versie, want ja ze is de 25 jaar al overschreden hoor.

Enfin genoeg gezeverd....
kijk wat denk je?



Verder worden de laatste steekjes gezet aan blok 2 van Winter in Blogland
en brengt DH hier net een pracht van een lichtbak binnen die hij voor me gemaakt heeft, ongelooflijk zo'n schat van een DH.

Maar die en het afgewerkte blok show ik de volgende keer.

Fijne zondag en hou je gezellig warm bezig binnen in huis.

Knufje Mieke





2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, die ziet er overheerlijk uit, als het niet zover weg was zou ik wel weten waar naartoe ;))
Fijne zondag verder, liefs, Sonja

AnitaS zei

Ziet er lekker uit. Je hebt net zo'n lieve DH als ik heb. Het stormt bij de kust ook erg.