volgers

vrijdag 25 januari 2013

Stand van zaken;

Piep

stilaan jaag ik de virussen de deur uit en pik de draad weer stilletjes op.
Al is mijn hoest nog van het zeehondensoort...

DH heeft die nu ook te pakken, maar de arme lieverd gaat braaf werken, want mannen blijven niet thuis voor een griepje, dus 's avonds verzorg ik hem zo goed mogelijk en gelukkig is het snel weer weekend.

Onze vriendin die is nog steeds in het ziekenhuis,
ze staat op de lijst voor een privekliniek...maar nog geen bed vrij.
Ze hebben haar nog een pegkatheter gestoken in de buik is dat en vandaaruit wordt ze gevoed.
Volgende week opnieuw bestralingen.....

Verder is mijn FW - Granny in reparatie bij DH, breuk in de kabel...
met zijn dikke verkoudheid werkt hij er toch aan kijk maar...




Verder heb ik mijn eerste steekjes alweer gezet en ben ik ook bezig met de voorbereiding van mijn boordje voor de challenge...maar dat blijft nog even geheimù
alsook dit projectje...

daarvoor hou ik een wagentje van de koerierdienst in de gaten...



En Marieke en Lotje die liggen in een rijtje op de verwarming...snorrebeesten zijn zo gek nog niet...


fijn weekend

knufje Mieke

5 opmerkingen:

AnitaS zei

Gelukkig dat het weer de goede kant uitgaat. Beterschap voor je man.

Bizzy Martine zei

Wat goed dat het beter met je gaat. Ik ben benieuwd voor je challenge.
Grtjs, Martine

Ellie zei

Gelukkig gaat het beter met je. Beterschap voor jouw DH, lief van hem dat hij toch aan je FW werkt.
Hopelijk snel een goed plekje voor je vriendin. ook te hopen dat bestraling tegen pijn helpt.
Sterkte allemaal!
Groetjes, Ellie.

ria vogelzang zei

Oeioei, zo te horen is je hoest nog duidelijk aanwezig.... Beterschap hoor!!
Wel heel lief dat je DH je oude dametje maakt; ze kunnen niet gemist worden, he?! (oke, wievraagjedan...noujeDHenjeoudedametjebeidenatuurlijk...haha..).
Lieve groet en aai voor de poezenbeesten!

Anoniem zei

Fijn dat het weer wat beter gaat. Groetjes Wilma