volgers

donderdag 3 januari 2013

Terug naar het alledaagse leven...

Piep

Vandaag terug de kerstspullen opgeruimd en een rustig huisje gemaakt,
met veel kaarsjes voor de toch nog steeds donkere dagen.

Op handwerkgebied kan ik niet veel laten zien...
de sjaal is bijna klaar, laatste rondje en dan nog het schulprandje en dan heb ik toch alvast een affo in 2013, al is het dan gehaakt.

Onze gedachten gaan natuurlijk uit naar onze vriendin...tel de dagen af...

O ja, zoals jullie misschien zien heb ik toch weer een achtergrond...voor hoe lang daar beslist blijkbaar Blogger over.
Nog niet helemaal naar mijn zin....maar dat komt wel goed...nog wt zoekwerk verrichten...

knuffel Mieke

1 opmerking:

Bizzy Martine zei

Ik wou de kerstspullen ook al weg doen, maar mijn zonen willen dat het nog eventjes blijft. Misschien drijf ik morgen toch mijn zin door. Ik hoop dat het vlug beter gaat met je vriendin.
Grtjs, Martine