volgers

vrijdag 1 februari 2013

We pikken de draad stilletjes weer op...

piep

Stilletjes proberen we de draad weer op te pikken van het dagelijkse leven...

Moeilijk want steeds glijden je gedachten weer af....

Maar toch...

Maandag naar de eerste bee van het nieuwe jaar geweest,
toch wel een heel leuke ochtend,

al was het heel erg druk...

ons groepje groeit uit het lokaaltje....

Onze juf heeft me nog wat tips gegeven voor de afwerking van de challenge...

Ik wou er toch nog een boord rond...
dus klaar met quilten....nope....

Verder ben ik nog aan het haken, een lekkere halswarmer,
met dikke haaknaald, dus die is bijna klaar.


Verder hoop ik vandaag mijn miniquiltje af te hebben, voor in de quiltstandaard.

Heb gisteren ook al terug een citroencake gebakken...

Zo, dit was weer even een update...


en volgende keer beloof ik foto's
maar nu zit ik op Ipad en Marieke de poes ligt zo heerlijk bij le te slapen...

fijne dag

knufje Mieke


2 opmerkingen:

AnitaS zei

Moeilijk om weer in je ritme te komen. Maar je hebt leuke projecten om e doen.

Trui zei

sterkte en knuffel! Goed dat je de draad weer oppakt! groetjes, Trudy