volgers

woensdag 6 maart 2013

Toch weer even...

Piep

Wat geraak ik slecht terug in mijn ritme...

We zijn vorige week van woensdag tot en met zaterdag naar Israel geweest
om een ceremonie voor overleden vriendin bij te wonen,
heeft ons beide een stukje geholpen het een plaatsje te geven..'

we hebben op vrijdag erg genoten van het heerlijke zonnetje daar, zo'n 25 graden.

Maar toch is zo'n reisje ook weer vermoeiend,

Nu al twee dagen gewerkt,
vandaag dagje thuis,

Heb al terras een beurt gegeven,
t is te zeggen, alle potjes enzo afgeborsteld en de oude werkbank die tegen de muur hangt
afgeborsteld en alle spullen erop ook geborsteld en sommige afgewassen

De tegels is straks voor de poetshulp,
maar geeft me een tevreden gevoel dat ik een uurtje , jaja preies dat, want ik zet een kookwekkertje
omdat ik mijn lichaam niet mag overbelasten, gewerkt heb in ons huisje.

Na een uurtje rust , even een prei-hamquiche gemaakt voor vanavond
en gelijk chocolade-mandarijn en peccannotencakejes gebakken.

Huisje geurt heerlijk

Nu beetje rust en dan ge ik weer verder met de rand van mijn quilt,
schiet lekker op.

Ben ook nog met haakwerkjes begonnen....
ga een deel vingerpopjes haken,
en een vriendin een ander deel , gelukkig....

ze gaan dienen voor op de bruiloft in september van onze jongste dochter.

Wat leuk te zien dat ik de 100 volgers al bereikt heb.

en nee ik ben de GIVE AWAY niet vergeten,
maar moet eerst naar de bee gaan om spulletjes uit te zoeken in de winkel
.....dus nog even geduld

Ik geniet volop van jullie mooie blogs,
elke dag weer..'

en probeer weer terug een gewoon "lappevrouwtje" te worden

knuf knuf Mieke
met een heel klein beetje lentekriebels


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Niks heerlijker dan even poetsen en daarna bakken of quilten terwijl de poetshulp verder doet... groetjes, Linda

AnitaS zei

Ik geniet ook van jou blog. Doe maar een beetje rustig aan hoor.

veerle zei

Hopelijk kan je terug een beetje rust vinden nu. Hopelijk wordt het weer hier ook snel wat beter.