volgers

vrijdag 12 april 2013

Woeps....alles in de war...

piep

Zoals jullie vast al gezien hebben is mijn achtergrond ineens een gewoon
standaarddingetje geworden...

Wou iets nieuws voor de lente,
en vermist ik toch veel rusten moet...

leek het me het ideale momént om eens te grasduinen op het internet..'

wel dat kwam me zuur te staan...
had een hele mooie achtergrond gevonden...

deed als anders...maar oh jee...kwamen allemaal van die rare spamberichten langs

dus terug weg ermee......
maar krijg er nu niks fatsoenlijk op..
even laten bezinken.,.

heb al wel het foutbericht kunnen rechtszetten dat blogger me gaf...

nu de rest nog...

maar de volhouder wint...

Ik herstel elke dag een beetje meer,
doch echt wandelen ...ook al is het niet ver bekomt me nog niet...

Tijd zal het herstel brengen natuurlijk,
wordt niet voor niks 6 tot 8 weken gegeven...

Fijn weekend

knuf mieke

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoop dat het snel weer wat beter gaat met de gezondheid

Miny zei

Dat gaat je vast lukken ben je ook van alle 116 volger?

Groeten Miny