volgers

woensdag 15 mei 2013

Een scrappy tasje

Piep

Alweer te lang geleden dat ik iets schreef.

Gezondheid wil nog steeds niet echt mee,
operatie heeft deel opgelost

maar er is nog steeds een probleem waardoor ik nog altijd,
sinds januari al, aan de antibiotica zit.

Maar kijk, mijn handen hebben niet altijd stilgezeten.

De -restjes-scraps-snippers, hoe je ze ook noemen wil, van mijn wedstrijdquilt stonden op
mijn werktafel in een bakje en ik had zin in een scrappy-iets...

en kijk het werd dit tasje.
Een makkelijke eigen creatie,
en geen verspilling van die mooie lapjes

want dat is toch echt zonde niet?

oke lang genoeg gewacht...




en binnenin maakte ik nog twee zakjes



Ik maakte het tasje op mijn oude singer featherweight machientje, mijn Granny zoals ik haar noem.
Het is toch een zalig ding om mee te naaien en eigenlijk beresterk.

Want toen ik deze ochtend de bovenkant van de tas wou doorstikken dacht ik dat ze dit nooit zou kunnen, maar zonder problemen
snorde ze over de rand heen.

Hier komt een waterzonnetje piepen..
Goed zo,

Nog even en DH komt thuis,
en dan gaan we samen een nieuw tuinhuisje bestellen.
Het oude is echt aan vervanging toe na zo een dikke 20jaar.

Verder heb ik vanmorgen ook een kaneel-bananencake gemaakt,
want 's avonds staat hier nog altijd warme thee klaar,
ijsthee is voorlopig nog niet aan de orde van de dag.

Hoop dat het weer een beetje gaat beteren want niet zo lang meer en we vertrekken op vakantie.
We gaan zelf een stukje canal du midi afvaren.

Maar daarover volgende keer meer

Knufje Mieke






2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die tas is heel erg mooi,Mieke! Hopelijk gaat het snel beteren met de gezondheid...x Linda Marchand

mieke zei

Je hebt een hele leuke tas gemaakt.
Sterkte voor de gezondheid.
grtjsMieke