volgers

vrijdag 17 mei 2013

Weekend!

Piep

eindelijk weekend,
pfff, waren drie drukke dagen bij baasje.

Vanmorgen de wekelijkse boodschappen gedaan,
een hele lijst...

Eerst huisarts, 20min wachten op briefje...

Albert Heyn ging vlotjes

Dan action even binnen,
tja voor vochtig toiletpapier.....
maar kijk nu toch wat ze hadden voor onze drie snorrebeesten..

kunnen lekker hun brokjes in, de vorige doos was echt aan vernieuwing toe.

Heb nog iets leuks gekocht maar dat kan ik nog niet tonen, dat komt later.

Dan apotheek....aanschuiven...

Dan gemeentehuis....aanschuiven...

Tropische vijtige liesjes die ik besteld had waren ook eindelijk  daar...
tja moet het tropische ergens halen zeker.

Straks met DH nog om een nieuw badpak...
want onze vakantie komt dichtbij...

brrr..een badpak passen....krijg al kou als ik eraan denk...
hoop dat ik het op onze vakantiebestemming  kan dragen...

Dus twee uur onderweg geweest.'
nu rusten en een restje pasta opsmullen,

en dan naar mijn paradijsje boven, want moet de vingerhoedstempel van Dorry uitproberen.

Fijn weekend

knuf Mieke



1 opmerking:

Esse-Riekje zei

Wat gezellig zo'n dagopsomming...