volgers

woensdag 5 juni 2013

wat een zalige lappevrouwtjeswereld

piep

Graag wil ik jullie vandaag laten meegenieten van de vriendschap
die er is in lappevrouwtjeswereld, zoals ik hem graag noem ( al weet ik dat er fantastische mannen tussen zitten ook, he Gert) heerst.

De mysterie waar ik aan werk,
vrije intpretatie,  dus zonder pátroon 
ging lekker,

maar al werkend eraan voeg je een ditje en een .....datje toe,

Wel dat ditje kwam vanzelf 

maar dat datje....daar geraakte ik echt niet aan , hoe ik ook zocht
op het wereldwijde net, ik kon het niet vinden.

Dus dan maar een oproepje zetten op het forum voor quilten,
waar ik elke dag met veel plezier mijn neus binnensteek.,

En je gelooft het niet
maar na nog een uur werd er me het gezochte al aangeboden,
we mailden even de gegevens door 
en vandaag.....

is mijn probleem van de baan.



Een dikke merci aan bellenelle,
je bent een schat.

wat het is, kan ik je niet tonen, want dat zijn de regels....
komt later...

Mijn handen jeuken om het te gaan gebruiken,
maar vandaag is het menselijke verzorgingsdag,

handen en voeten,

die kwamen vanochtend aan de beurt,
de middag besteed ik bij de kapper

en vanavond zit ik te blinken in mijn zetel.

Morgen nog even de inwendige mens voltanken met een infuusje 
magnesium

En laat die vakantie binnenkort maar komen.

Toch is er nog altijd vanalles op t laatste moment te doen,

Onze Poezen, Marieke, Lotje en Fleur moeten vandaag nog een pipetje tegen ongevraagde gasten.

Eten voor hen heb ik net nog gehaald in de supermarkt, alsook kattebakkorrels.

Toiletgerief vanavond al voor bijna 100% klaarzetten,

Vrijdag nog de ongevraagde haren wegtoveren op benen enz...

Eten voor morgen voorbereiden is ook aan de gang,
een gehaktbroodje met kriekjes
lekker makkelijk als ik van de "witte frakskes" kom en me niet zo super voel.

Nu nog even testen of ik op reis een videodagboek kan bijhouden
zoals de kinderen vragen...
een youtube avontuur....benieuwd of me dat gaat lukken.

Geniet van die langverwachte zon

knuf mieke



Geen opmerkingen: