volgers

maandag 17 juni 2013

Weer thuis....

piep

 wij weer in ons huisje,

ik had nog dagje vrij voor wasjes en plasjes
kan alles morgen naar de strijkcentrale

en ga ik 1 dagje werken.

vanmorgend op de weegschaal....
mmmm....1,5 kilo plus...
maar wat wil je met bijvoorbeeld dit...



die moeten eraf..'
heb maar veel tomaatjes, komkommer en sla gekocht
voor de komende dagen,
en dan lukt dat wel.

Verder nu bezig ons tuintje terug een beetje te verzorgen
want dochter komt wel water geven,

maar er is toch altijd wat te doen he.

Dus als mijn drankje op is,
snoeischaartje in de hand,

en de dorre bloempjes en blaadjes wegknippen.

Lapjes zullen er nog niet bij zij vandaag,
maar ik heb nog de rest van de week he.

Alhoewel..''

DIT WEEKEND HEBBEN WIJ ONZE GROTE TENTOONSTELLING
IN HET KASTEEL VAN SCHOTEN

joehee, kijk er naar uit.

knufje mieke

7 opmerkingen:

Sieneke zei

Hoi Mieke ,

Meid het water loopt me over de lippen ,kwijllll
Die 3 pond ben je zo weer kwijt ,toch
En Jo,, je hebt gewoon en geweldige vac gehad .
Ps je lappies lopen niet weg.

Fijnedag

veerle zei

Fijn dat je vakantie zo goed is meegevallen. Heb heel hard geduimd voor goed weer. En ja ... ook ik tel de dagen/uren af naar donderdag. Ben heel benieuwd naar al dat moois!
Toedels
xxx

fotorantje zei

dat ziet er overheerlijk uit!!

Pauline zei

Wat een geweldig lekker sorbet (?) laat je daar zien, een zalige berg heerlijke calorieën! Ik hoop dat je ervan genoten hebt, nu je weer thuis bent zal dat extra gewicht er zo weer af zijn. Veel plezier met het bijwerken van de tuin en alvast veel plezier met de voorbereidingen van jullie grote tentoonstelling in een heus kasteel!

Natalie zei

Huplahoi Mieke,

Amaai, als ik hier alles lees hebben jullie ondanks de rustige vakantie het een en ander gedaan.

Je portemonnee is wat lichter maar je collectie boekjes wat groter, je bent solidair geweest met je quiltvriendinnekes en wou de plaatselijke bevolking warm maken maar die hadden het te warm hihi, lekker gesmuld maar de batterijen van de weegschaal werken niet meer, ...en nog zoveel meer.

Nu nog wat nagenieten met de wasjes en droogjes.

Fotootjes nemen op de tentoonstelling hé of we gaan het moeten aan een fotograafvriendinneke vragen hihi.

KNuffies

AnitaS zei

Welkom thuis. Leuke blogjes heb je geschreven over je vakantie

Carine Remmery zei

Dag Mieke, fijn dat je ons liet meegenieten van je boottrip.
En thanks dat je wat reclame maakt voor de tentoonstelling!
vlek Carine