volgers

vrijdag 12 juli 2013

Al een voorproefje van het tasje.

piep

Zoals ik gisteren schreef ging ik een workshop volgen bij Naald en Draad.
Tasje met gehaakt randje.

Eerst lekker gaan ontbijten met mijn vriendin,
gezellig, heb ervan genoten.

Daarna was het leslokaal flink gevuld,
verschillende mensen voor de workshop

anderen die aan een vrij project kwamen werken,
ik zag 
een mooie quilt, 
prachtig broduurwerk,
grappige kippen
mensen die kwamen leren Quilten,

en vooral een juf die iedereen de nodige aandacht gaf en een goeie uitleg.

ik had mijn Granny mee,
(singer FW van 1954)
had er de dag voordien nog de hele dag mee gestikt
en toen ik hem daar op tafel zette.....

met veel oh en ah's tot gevolg omdat ze zo mooi is,
ja ben er nog altijd een verlliefd op,

weigerde ze dienst...:(
gelukkig had carinne nog een reservemachine.

DH heeft Granny gisterenavond onderworpen aan een inspectie en vermoed
dat haar enige voetje (lees pedaal) stuk is.

Nu hebben we een mail gestuurd naar de vriendelijke meneer waar we hem kochten
en wachten geduldig op antwoord.

Maar wat presteerde ik dan..
wel ik toon al enkele fotootjes.


zoals je ziet is er nog maar 1 zijkantje met hand aan de grote flap genaaid en is er al 
een stukje voorbeeld gemaakt van het te haken randje.

Ikzelf vind het een supermooi tasje,
Een prima werkje om mee te nemen dinsdag wanneer ik weer in het ziekenhuis
ga bijtanken.

Wordt vervolgd.

happy quilting

knuf mieke

1 opmerking:

10 zei

Hallo Mieke,

Je tasje ziet er heel mooi uit! Tegen dinsdagavond is het misschien al helemaal af!

Hopelijk kunnen jullie die pedaal voor je machine nog ergens vinden.... en anders doe je maar een oproep op het World Wide Web en wie weet van welk oord krijg je dan je pedaal:)

Alvast een fijn weekend,

Martine