volgers

maandag 12 augustus 2013

Opnieuw aan de slag!

Piep

Het mooie leventje komt weer tot een eind,
baasje verwacht me vandaag en morgen voor de vaste taakjes,

het innen van gemeentebelastingen voor de Stad.

We hebben wel heerlijke 14dagen samen gehad, 
lekker veel thuis 

enkele keren heerlijke dagjes weg,

super toch ook, zo vakantie in eigen land, of net erbuiten,
ah ja, als je zo dicht tegen de nederlandse grens woont, wip je snel even over.

nu weten jullie dat ik altijd maar lig te brabbelen over mystery dit en dat...
soms denk ik...
gaan de lappevrouwtjes niet denken van ...maakt ze ooit wel iets af?

wel eentje is gisteren de deur uitgegaan...
een voorcadeautje voor onze oudste  dochter haar 32ste verjaardag..


een etuitje??? 


of nee, toch niet...
want dochter is niet echt aan de stofjes of draadjes,
...


ze is echt aan het "bakken" van heerlijke taarten , macarons enz...

dus een...Mugrug...
of onderzetter voor je tas, met plaatkes van macarons, eclairs...
een prachtig stofje dat ik een tijdje geleden kreeg van een schat van een vriendin.


zo dus,
alleen krijgt zij een tas die erbij past,
maar die kochten we bij Kadoshoppie
en zit in een mooie kadoverpakking.



Wat was ze er blij mee.
En ik ook, want als je kind lacht, lacht jouw hart dubbel, toch?

Happy quilting, voor zij die thuis zijn,

De andere even doorzetten met die werkdag,
hij is zo voorbij...

knuf Mieke


6 opmerkingen:

10 zei

Hallo Mieke,
dat is een mooie mugrug! En elke keer als ze er een kopje op zet denkt ze aan jou!
Ik ga binnenkort les volgen bij jouw lievelingsjuf om ook een mugrug te maken. :)
Werk ze, voor je het weet is het woensdag,
Martine

Birgitte aka Bietje zei

Met zo'n mugrug ga je toch even heerlijk zitten met een lekker bakje koffie/thee.

veerle zei

Een heel originele mug rug! Mooi! Jij werkt nogal door zeg! En die eerste werkdag ... tja die gaat ook weer voorbij hé :) Leuke werkweek nog. xxx

Saskia Smit zei

Een heel leuk idee!

Carine Remmery zei

Ja dat kon ook niet anders hé. Wat heb je er iets moois van gemaakt zeg, zoveel techniekjes bijeen...
groetjes Carine

buffalo16 zei

Wowwww Mieke,echt prachtiggggg.....ik ken niets van quilten,maar ik kijk alijd met heel veel bewondering naar jouw blogje en je prachtige werkjes...
Vele lieve groetjes,ik kijk al uit naar je volgend werkje..
Liefs Magda xxx