volgers

donderdag 26 september 2013

Gisteren terug start van de maandelijkse bee

piep

Gisterenochtend gingen weer van start van onze maandelijkse bee.

Het was zoals altijd weer zeer gezellig,
blij iedereen, die al in onze groep zat,  terug te zien,

en ook een paar nieuwe mensen te verwelkomen.

onze juf carinne was weer een duizendpoot en hielp iedereen 
op deskundige manier verder.

ook waren er weer vele mooie nieuwe dingen te zien in de winkel,
mmm...prachtige stofjes, nieuwe boeken, nieuwe wol...

En ik werkte aan een blokje van de Dear jane,
deze keer een blokje met wel meer stukjes...

best veel werk, maar oh zo leuk,

ook zie je enkele stukken vilt die ik kocht voor een workshop
die er binnenkort aan komt.




en nu ben ik ondertussen in het ziekenhuis voor mijn maandelijks infuus
en is het blokje klaar...



ik ben er best tevreden over,
de puntjes zitten mooi:)

Ondertussen al een volgend blokje begonnen,
....want nog 2,5u te gaan...drup...drup...

happy quilting

knuf Mieke


3 opmerkingen:

10 zei

Hallo Mieke,

je blokje ziet er weer heel mooi uit en de puntjes zitten mooi! Zelf begin ik soms nog eens opnieuw als ze niet naar mijn goesting zitten. Mijn DH zegt dan... "het is handwerk, niemand valt er over als het een beetje fout zit" maar ja we hebben het graag goed "tot in de puntjes" hé:)

Ik ben al benieuwd naar het volgende blokje.... nog meer stukjes???

Groetjes,

Martine

Monica zei

Mooi hoor worden deze blokken van DJ, succes met de rest

Saskia Smit zei

Dit is weer een mooi stukje geworden.