volgers

vrijdag 27 september 2013

Weekend komt eraan

piep
dag lappevrouwtjes,

weer even lekker schrijven,
o ja, met een heerlijk Halloween achtergrondje :)

boodschapjes zijn gedaan,
was vroeg vertrokken, 
nu met de supermarkten die opengaan om 8u30 zalig voor iemand die
niet lang slaapt.

Eerst naar de AH,
menu voor vanavond, 
Tartiflette met aardappelschijfjes, brie, spekjes, witte wijn en peer.

Dan naar de Action, 
kleurvangers voor de gekleurde was, 
je weet wel die fantastische doekjes,
ook nog twee pakketjes met stukjes vilt,
voor de workshop te gebruiken denk ik...
beetje snoep 

en een gietertje voor boven,
want toen we onze nieuwe Mac (pc) kochten
ging die staan op de plek waar een hele mooie kamerplant stond
en die staat dus nu een verdiepje hoger,
in mijn naaikamer op precies dezelfde plek,
maar sta daar telkens met een bekertje over en weer te lopen 
om hem water te geven.

Dan nog even de schoenwinkel in om....

de herfst officieel in te zetten ...:)



jaja warme voetjes, met nieuwe huispantoffels,

maar de birckenstocks zijn nog niet opgeborgen,
want weldra gaan we nog even naar het lekker warme zonnetje.

Deze zie je ook weer overal tevoorschijn komen...
ik heb er al enkele gekocht om binnenkort mijn tuintafel
een herfsttintje te geven.



ik vertelde jullie een paar blogjes geleden dat onze juf Carinne van 
Naald en Draad me weer zin had doen krijgen in het naaien van kleding..
wel kijk het eerste rokje is een feit..

was heel lang geleden, maar is denk ik als fietsen,
dat verleer je niet..


Nu moet patroon getekend worden voor het bijpassende blauwe wollen
vestje.

Maar dat zal niet voor vandaag zijn...
mijn rug is stout....
heb net mijn tweede "soldaatje" genomen (lees, flinke pijnstiller)

Nu net koffie gedronken met een gevulde koek van AH,
samen met mijn poetsprincesje.

de zon schijnt hier volop , maar het voelt heel fris aan...
misschien dat ik in de namiddag met een blokje naar buiten kan??
wie weet.



happy quilting

knuf Mieke

3 opmerkingen:

Sieneke zei

Heerlijk zo vroeg uit de veren,
Dotjes van slofjes,.
Prachtig je rok ,
En geniet van dit zonnige weertje,
Gr sieneke

Nicky zei

mmmm, lekker, heb ook net zo'n gevulde koek achterovergeslagen, whaaa, nu mijn taske koffie opdrinken, een nieuwe pop is in de maak...;)
knuff, vero

miekequilt zei

Wat ben je toch heerlijk actief. Maar wel op jezelf letten hoor!