volgers

donderdag 17 oktober 2013

Een vestje op het rokje...in wording..

piep

Vandaag rustig dagje thuis..
niet teveel doen, 

want wil dit weekend in goede vorm zijn voor Veldhoven,
spannend,
ga genieten samen met mijn juf/vriendin,
heb maandag dagje verlof om te bekomen.

Deze ochtend op tijd opgestaan,
rustig ontbijtje

nog beetje valiesje klaargemaakt,

dan wasje ingestoken
en op terras zie je deze..

ik vind ze altijd leuk staan,
tafel is nog niet echt aangekleed...
maar wou toch even de sfeer weergeven.

Dan eten voorbereid,
minestronesoep gemaakt
bloemkool gekookt

straks gebakken aardappeltjes voor ventje
nog een worstje erbij...
lekker...

Dan gerust, flink he....???

En nu rustpauze twee,
maar intussen heb ik...

weet je nog het rokje dat ik maakte...
wel ik tekende nu het patroon voor een wollen vestje erop.

deze middag zien dat ik het nog geknipt krijg,
dan kan ik woensdag op de bee vragen of juf het even 
aanpast, want bij jezelf is dat vree moeilijk


Ik wens alle lieve dames en heren die met een stand of op de 
tentoonstelling staan in Veldhoven topdagen.

Ook aan alle bezoekers,
geniet met volle teugen

see you there!!!

knufje mieke

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik ga heel goed opletten of ik je zondag ergens zie.
Veel plezier.

veerle zei

Veel plezier samen.
Weet nog niet of ik dit weekend ga.