volgers

zaterdag 23 november 2013

Klaar met kerstinkopen...

Piep

Vandaag hebben wij voor de grote drukte onze kerstinkopen gedaan,
want daar houden we beide niet van,
dus dat is klaar nu.

Na de middag werd het al snel heel druk in de stad,
en waren wij klaar.

En u zal je denken…kan het nog vroeger en de sint?
maar ook daar is voor gezorgd

Bij thuiskomst een flinke rustpauze gedaan in mijn zetelke en
nu even rondsurfen.

Niet te lang want heb me 2 nieuwe kookboeken aangeschaft en die moeten gelezen
worden he, van A tot Z.

Heb het boek van Nigel Slater, een schitterende no-nonsens kok uit Engeland.
En eentje van macarons, woepies and cakepops.

Heb fijne avond allemaal en hier wordt het weeral donker dus tijd om de kaarsjes aan
te steken.

Morgen beetje koken en dan mijn kleedje voor het komende feestje knippen,
want dat wil ik de volgende week af hebben

knufje Mieke

1 opmerking:

miekequilt zei

Heerlijk als je zomaar zo goed kunt slagen hè.
Wij doen Sinterklaas en gelukkig heb ik ook alles al binnen.
Veel leesplezier met je nieuwe boeken.