volgers

zaterdag 21 december 2013

Een babbeltje....

Piep

Zomaar even bloggen...


heerlijk warm in ons huisje
pot thee met honing en citroen binnen handbereik 

want de verkoudheid speelt nog parten...
DH doet een dutje.., geneest hij van.

en ik, sportieve vrouw dat ik  ben  :) , surfde net een halfuurtje over het web...

en had plots weer in zoveel zin, nog meer...dan anders,
al die mooi ideeen, en affo's.

Super,
De krans van Supergoof, die zit zo in mijn op kop,

ik ga op zoek naar eentje in de solden...
heerlijk al die kleine dierbare dingetjes bij mekaar...
een heel persoonlijk mooi ornament wordt zoiets.

de borduurrage heerlijk om te volgen,
maar ik laat ze aan me voorbij gaan,

je kan niet alles..

verder zie je op het web ook heerlijke gerechten de revue passeren..
hier is alles onder controle voor de kerst.

alles is in huis, voor het deel waar ik verantwoordelijk voor ben.

Morgen wordt de reeragout gemaakt en de spruitjes en appeltjes
met veenbesjes.

de cadeautjes zijn ingepakt...

dus wij zijn nu "gesloten wegens omstandigheden"
en die zijn....een heel WE doen wat wij twee willen...

wat ik dan doe / deed  ...
nog een blokje van Dear jane gemaakt 
is nog wel ongestreken op de foto...


Twee volgende blokken liggen klaar, geknipt en wel,

maar nu ga ik een jurk knippen...
patroon maakte ik deze week....deed er een hele dag over...
hihi, ja je lijf wil ook wat :(    lees rust.

Eens geknipt en alles afgetekend op de stof,
is de grootste opdracht klaar vind ik,

want eens dat gebeurd is , is het zo af...

Zo lapjesvrouwen, 
even lekker gekletst...

happy WE
neem iets bij de koffie/thee en geniet , net als wij.



knuf mieke

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Fijn dat het weer beter gaat.
Mooie Kerstdagen en een goed en gezond 2014!

Anoniem zei

Warme kerstknuffel!!! xxxLinda

Saskia zei

Heel fijne Feestdagen.
Groetjes Saskia.

Miny zei

Fijne feestdagen gewenst!

Groet Miny