volgers

donderdag 12 december 2013

Macarons met neuzekes-vulling

Piep

vandaag start ik al direct met een lekkernij,

macarons met neuzekes-vulling

Ik heb het basisrecept genomen,
er een druppel roze kleurstof bij gedaan,
bovenop ligt er crumble van neuzekes
......

doch...domme ik....was vergeten een spuitmondje in mijn spuitzak
te doen....tja ...is ook nog altijd heeeel erg leren allemaal,
want is echt niet simpel te maken..

dus had braaf cirkels getekend op mijn bakpapier,
maar ja het spuiten ging natuurlijk niet goed...



heb een vulling gemaakt met mascarpone en nuezekesstroop,
te koop in speciaalzaak (Hanos in ons geval)

Nadat ze volledig afgekoeld waren heb ik de vulling,
dit keer in een spuitzak met spuitmondje, er tussen gedaan...

En de smaak....Hemels...als je van neuzekes houdt...



Dus blijven oefenen maar,
gelukkig kan je ze in 1000 en meer smaken maken...

vandaag dagje extra bee...gezellig ..

happy quilting

knuf mieke

3 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Mmmmmmmmmm, dat ziet er lekker uit!!! Ik ben zot van neuzekes ;-)

qm zei

ziet er lekker uit , maar ik vraag me af wat neuzekes is/zijn...
groetjes

quiltingmieke zei

piep

hihi, oei,....neuzekes zijn een roze snoepje,
in de vorm van een neusje, met roze bijna vloeibare creme binnenin, speciale smaak...

google even voor de foto dan ken je het misschien?
misschien noemen jullie dit anders'?

knufje mieke