volgers

woensdag 5 februari 2014

piep

piep

Weer even een kattebelletje van mij.

Ik ben gisteren terug naar de huisarts geweest en heb nog 2 weken
ziekteverlof bijgekregen.

Blijven naar mijn lichaam luisteren, 
en ondertussen weten jullie wel wat ik dan moet doen.

kleine actieve dingen afwisselen met rust

Ik ben er toch in geslaagd weer een blokje voor de DJ te maken

Deze kleuren ga ik gebruiken voor de ruit die zich vormt,
door de 16 blokken in het midden dan de DJ


Nog even een clos-up van de stof


Ik heb er gelijk alle shashings rond genaaid want  zowel de achtergrondstof
als de sashingstof rafelen...

normaal doe ik alleen links een strookje.

dus nu kan het blok aan de disignwall en blijf ik eraf.

Ben blij dat het zonnetje weer zo mooi schijnt,
zou de lente dan toch in aantocht zijn?

happy quilting

knuf Mieke

2 opmerkingen:

Ineke zei

Goed blijven luisteren naar je lichaam, sterkte en hopelijk een spoedig herstel! Leuk blokje geworden!

Liefs, Ineke

Saskia Smit zei

Beterschap en ik hoop ook dat de lente komt.