volgers

zondag 23 februari 2014

Zondag...iemand iets bij de koffie?

piep

Zoals elke zondag hebben DH en ik ons
al voorbereid op de komende werkweek.

Voor mij  is dat maandag, dinsdag.

Dus daar zitten we safe,
makkelijk thuis komen en een ovenschotel in de oven 
schuiven,

deze keer:

 zwarte nonnenkost (hihi zo noemde mijn papa dat altijd)

gestoofde stukjes prei
hardgekookte eitjes erop

begieten met een pittige  kaassaus
als je ovenschotel groot genoeg is, gebruik je een hoekje , 
voor de aardappelpuree

de dag nadien 
alles een halfuurtje in een oven van 180graden en -aan tafel!

Dinsdag wordt spaghetti bolognese,
daar heb ik altijd een voorraadje van in de diepvries :) 

Maar nu zondag...
wat is zondagmiddag zonder iets lekkers bij de koffie /thee?

Deze week maakte ik een cake met verse framboosjes
en gebakken marsepein erop.
Niet perfect , want een spuitzak is niet mijn beste vriend...
maar lekker dat zal hij zijn.



Dus laat het zonnetje heerlijk schijnen,
en geniet van deze mooie zondag

happy quilting

knuf Mieke

3 opmerkingen:

Anoniem zei

goed gedaan hoor mam! zal vast en zeker heerlijk smaken, dikke knuffels XXX

Unknown zei

Lekker,geniet er van

Birgitte aka Bietje zei

Jummie, ziet er lekker uit hoor. Wij hebben heerlijk zacht appeltaart. Van de bakker, maar zeker niet minder lekker.