volgers

woensdag 12 maart 2014

Een heerlijke vrije woensdag

Piep

Vandaag een heerlijke vrije dag,

het zonnetje schijnt,
de boel is hier opgeruimd,
de poets is straks voor de toverfee :)

Ik ook fris gewassen en gestreken,
deze voormiddag naar kapper 

een lentecoupe? wie weet...

Ik geraakte vanmorgen al helemaal in vervoering..
SUPERGOOF plaatste een berichtje op FB dat ze het patroon
van Susan Smith-stonefields had toegestuurd gekregen..

Mijn mond viel open, zo mooooi!!!
weet niet of ik de foto plaatsen mag...
indien iemand problemen heeft , haal ik ze weg hoor..
maar wil jullie laten meegenieten..

Misschien als groot project na de DJ?

wel een zeer duur patroon, komt van Australie en kost 150€ voor Europa
ga eens op zoek naar een goedkoper alternatief...misschien 
tweedehands?


Prachtig niet?

verder ga ik vandaag heerlijk lapjes freubelen...
genieten.

Ik wens jullie allen een fijne dag toe.

happy quilting

Mieke

6 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooi patroon, maar voor 1 persoon eigenlijk onbetaalbaar. Dat moet je echt met meerdere quilters kopen. Ik ga eens eb
ven bij Ingrid kijken, ik kom haast niet op Facebook.
Freubel ze vandaag, Cisca

Anoniem zei

Ja die is werkelijk prachtig zou ik ook wel willen maken Gr Carolien

mams zei

Ik wil ook wel meedoen! Vind de quilt werkelijk een plaatje!!

martine zei

Het is echt een mooie quilt, maar inderdaad nogal prijzig.

Anoniem zei

Mieke, waarom is dit patroon zo duur? Ik ben nog niet zo ervaren in quiltland, maar ik ben echt verbaasd waarom dit zoveel moet kosten? En dan heb je nog alleen maar het patroon begrijp ik??? Lieve groetjes van Wilma

quiltingmieke zei

Ik weet het ook niet meid...ga eens bij Goof informeren

knufje mieke