volgers

maandag 17 maart 2014

Familiedag

piep

goedemorgend

Zaterdag hebben we Familiedag gehouden,

dit wil zeggen, gezellig samen met de dochters en schoonzonen,
koffiedrinken, gebakje eten...
en 's avonds samen lekker gaan eten

lekker kletsen , veel lachen...
dit gebeurd niet zo vaak, allemaal samen, omdat we
altijd zelf vanalles aan de hand hebben.

We kregen ook een leuk cadeau,
kijk wat een prachtige dozen...




en meneer konijn die houdt de wacht over de mooie lintjes
en de chocolade-eitjes...lief he?



Het was de jongste die gevraagd had achter een familiedag,
dus werd er een datum geprikt.

Het was zo fijn, dat we besloten hebben weldra een nieuwe
datum te prikken om een hele dag op stap te gaan,
het idee gaat in de richting van, beginnen met een lekker ontbijtje,
op verplaatsing,

en dan een dagje Planckendael

Kijk er  al naar uit 

Happy quilting Mieke



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Snel die datum prikken want niets is gezelliger dan een familiedag! Gisteren ook familiedag hier bij mij thuis met zussen en hun gezinnen en dat is voor mij genieten van elke moment.... Xlinda

Anoniem zei

Snel die datum prikken want niets is gezelliger dan een familiedag! Gisteren ook familiedag hier bij mij thuis met zussen en hun gezinnen en dat is voor mij genieten van elke moment.... Xlinda

Anoniem zei

Oeps...twee keer verzonden....zo lees je het zeker :)

AnitaS zei

Heel gezellig. Wees blij dat je nog familie hebt en koester ze.

Anoniem zei

Klinkt allemaal weer heel gezellig.
En je bent weer goed verwend.

Nicky zei

hallo Mieke, leuk zo'n familiedag..en meneer konijn hihi, lief he, dikke knuff, vero

je blog is supermooiiiiiiiiiii xxx

Anoniem zei

mieke,

het is me gelukt.
dus als je dit leest zijn de lekkerste koekjes uit de doos.
of... misschien laat ik er nog 1 tje liggen.
bedankt, da's leuk zo op een maandagmorgend.

geert