volgers

zaterdag 29 maart 2014

Happay WE en ja hoor weer...

piep

Wat belooft het een schitterend weekend te worden,

Het is nu 6u zaterdagmorgen en ik krijg hier een vogelconcert...
wauw...zo mooi de natuur die ontwaakt.

Plannen?

Vandaag natuurlijk naar de markt, dit keer niet met 
1 maar met de 2 dochters, zaalig 

Lekker verse voorraad inslaan, 
zodat we de week weer gezond tegemoet kunnen,

En de paardjes...nee hoor, ik ben ze niet vergeten,
maar door familiale omstandigheden bij mijn vriendin konden
we niet afspreken....jammer, maar dat maak ik volgende week weer goed.

Gisteren eigenlijk ook  een heel fijne dag gehad,

S' morgens boodschapjes gedaan, 
dan lekker op terras een beetje met mijn lapjes gespeeld.en 
zie hier het resultaat..
een makkelijk blokje.

foto is een beetje donker,
maar dat komt omdat Ipad geen flits heeft ..

Verder heb ik nog drie blokken voorbereid,
alles getekend op freezerpaper,

dan op de stof gestreken, 1/4inch eraan en knippen maar.
Dus kunnen we er weer even tegen.

Vandaag zeker ook een beetje rust in acht nemen,
want morgen maken we er "een dagje van"

We gaan de Lego-tentoonstelling bezoeken in de Beurs in Brussel.

Fijn WE , en Happy Quilting

knuf Mieke

Geen opmerkingen: