volgers

vrijdag 21 maart 2014

Zen en een blokje DJ

piep, goedemorgend

Wat een verschil in weer...
Maar de natuur schreeuwde om water en dat krijgt ze nu..

Ik dadelijk naar osteopaat,
voor een krik-krakbehandeling ,

is weer even nodig.

Namiddag komt de yoga-mevrouw voor de tweede les
meditatieve yoga aan huis.

Wel makkelijk zo, dat zij naar mij komt...
even al in sfeer komen?

oke..ZEN...


Dit zijn mijn twee boeddah-tjes,
eentje kreeg ik van mijn zusje en de andere van onze jongste.
ze staan samen met een stuk zout uit de dode zee, dat ik meebracht
van ons geliefde Isráel,  als een altaartje op het kastje.
S avonds brandt er ook een kaarsje bij, 
omdat daar ook de twee foto-s staan van onze overleden vriend en vriendin.

Van de vriendin, die nu ondertussen een dik jaar geleden stierf hebben
we deze week en doosje gekregen met een film erin..

Die liet haar man maken, als eerbetoon aan haar,
alleen vrolijke dingen staan erop zegt hij...

Ik ben voorlopig bang om er naar te kijken..
omdat ik haar nog zo vaak mis en aan haar denk...

Verder heb ik toch weer een blokje van de DJ klaar,
de E2

foto is een beetje donker 
maar dat is omdat ik ze neem met de Ipad en het buiten zo donker is...
er staat ook nog geen bordertje aan , daar moet ik er weer nieuwe voor snijden.

Dat is misschien een taakje voor na de osteo.


Het is ook nog niet bijgesneden, want jullie zullen wel denken...
wat een rare afmetingen heeft die Mieke....allee haar blokken dan...
maar snijmat en mes liggen boven in naaikamertje.

Zo, hou jullie warm vandaag, steek je lampje aan, zet een zacht muziekje op
en laat die naaldjes maar tikken.

Happy quilting

knuf Miek

1 opmerking:

miekequilt zei

Wat kun jij toch goed voor jezelf zorgen. En daarmee inspireer je mij om ook eens wat rustiger aan te doen, beetje Zen, kopje thee, handwerkje en mooi muziekje op de achtergrond. Dank voor je altijd positieve berichtjes.