volgers

maandag 19 mei 2014

een beetje van Simply Vintage, een beetje van mezelf...en een gouden link...

Piep

Wat en heerlijk dag he...
zo een zalig weertje

Door omstandigheden moest ik vanmorgen onverwachts een dag verlof vragen,
maar is helemaal niet erg, op deze manier...

Heerlijk van vanmorgen op terras met alle lapjestoestanden...

Heb boorden aan mini-quitje gezet,
een rokje aan de stichery toegevoegd...moet het nog wel even vastnaaien,
maar dat is voor vanavond, dat is van  mezelf, 
omdat het past in ons huisje vind ik...

en nu ben ik met de gouden tip van Cecile Franconie (klik) (bekijk het filmpje
 op haar website maar eens...)
mini-hexagonnetjes aan het voorbereiden,
en dat idee komt van mijn super-juf, om die toe te voegen,
dank u juf :)

Kijk....


wacht iets dichter...

Ze gebruikt dus de lijmpen voor dit karweitje...

ik denk er in elke hoek eentje te zetten...

wordt vervolgd...

Mmmm en als ik naar de klok kijk is het alweer halfvier..
wat vliegen de leuke dagen toch he...

morgen 1 dagje werken en dan "vakantie"
.......yeeeeeehhh!!!!

happy quilting

knuf mieke


6 opmerkingen:

10 zei

Hallo Mieke,

wat een kleine hexagonnetjes. Wel heel mooi... geeft iets speciaals aan je quiltje.

Je hebt goede vooruitzichten... dat één dagje werken zal dan wel omvliegen.

Groetjes,

Martine

Rennie zei

Vakantie en dan met dit weer.mdat is wel erg goed gepland. Fijne dagen,

Unknown zei

Mieke,fijne vakantie met veel zo'n dan heb ik het ook.Wij gaan maandag een paar dagen weg

wietskesquilts.blogspot.nl zei

veel plezier en geniet er van!!!!

Anoniem zei

Wat wordt het M*O*O*I* En die hexagonnetjes zijn ook heel leuk erbij. Zeg alvast een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan. Groetjes Wilma

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een mini's! Wel heel leuk.