volgers

donderdag 19 juni 2014

Open-tuinenzondag en krik-krak...

Piep

Ik kom weer boven water,

Even geleden, 
maar het ontbrak me aan energie..
je weet wel, die kop die wil,
maar dat lijf dat zegt " nope!"

NIET VERGETEN !!!
JE KAN TOT ZONDAG NOG MEE DOEN 
AAN DE KERST GIVE-AWAY, een kerstsokken-panneeltje.



Vandaag heerlijke rustdag ingelast,
want heb het zo nodig.

Maar vorige zondag,
heb ik na veel rusten op zaterdag en zondagvoormiddag
toch enkele tuinen kunnen bezoeken , want het was open-tuinenweekend 
in ons dorp


In 1 van de tuinen kwam ik deze amerikaanse tulpenboom tegen,
wauw...nooit gezien, meters hoge boom in bloei..
schitterend..
alleen denk ik dat de foto op pc van mijn werk staat...
die hou je te goed 


Verder bezochten we ook de bomenbank,
dit is de plek waar voor de stad Antwerpen, alle groen wordt opgekweekt
dat later dan uitgeplant wordt in de plantsoenen.

En daar deed Olijfje rondjes met de kleinste bezoekertjes..
wie is olijfje?
en alleen kleine bezoekertjes?
wij deden het alleen voor de foto, want zoveel gewicht zou dat 
arme beest niet aankunnen :)


Op deze plek is ook altijd een soort marktje,
en daar vond ik dit leuke bordje..
dat past helemaal in ons snorrebeesten-huisje


Nu weer flink rusten,
zodat ik zaterdag kan deelnemen aan de Quipdag in Schoten,
de dames van Naald en Draad zitten van 10u tot 16u in het Cultureel centrum
van Schoten en quilten dan in public.

Tot dan misschien?

Happy Quilting
knuf Mieke



2 opmerkingen:

miekequilt zei

Welkom terug. Goed op jezelf letten en veel leuke dingen doen hoor!!

Hermie: Welkom in mijn wereldje:-) zei

Leuk om je blog te lezen, ik ga je meteen toevoegen, kom ik je zeker vaker even opzoeken