volgers

zondag 22 juni 2014

WINNAARS GIVE-AWAY

Piep

zoals beloofd vandaag, op mijn ....ste :) verjaardag,
de uitslag van 

            DE KERST-GIVE- AWAY

Ik wil eerst de nieuwe volgers hartelijk welkom heten
en iedereen die een commentaartje schreef hartelijk danken
voor de deelname.

Er waren niet zoveel reacties,
maar ik versta dat zo een paneel waar je iets moet van maken, 
niet ieders ding is.

Ik heb genoten van alle berichtjes...
kwam helemaal in de sfeer van Jingle- bell's...

Toch sprongen er twee uit...


Ik volg het blog al en tijdje en Tilly en haar man maken een zeer
moeilijke periode door, 
ik hoop dat deze kerstsok kan bewonderd worden door jou en je mannetje,
in betere gezondheid, met een stel nieuwe longen.

Ook nog een speciale vermelding voor Wilma, die de prijs aan Tilly zou
schenken, erg lief van je meid,
als jij me ook even je adres laat weten en je voorkeur van lapje,  dan krijg je van
mij ook een envelopje.

Tweede winnaar.....tromgeroffel....



Haar verhaal bracht me zo in de kerststemming,
Linda bij jou wordt nog op een echte manier kerst gevierd...
ik kon de spanning die er heerst tot de grote avond, zo voelen 
oplopen, naar mate ik je verhaaltje las..
Laat je me ook je adresgegevens even weten

tot de volgende give-away......wie weet?

Happy Quilting

knuf Mieke

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mieke,

Door de ziekte van mijn man hebben veel mensen ons in de steek gelaten.
Toch is er een kleine kring die ons altijd steunen.
Ook bij de quilters-vrienden vind ik veel steun, de meesten ken ik niet persoonlijk.
Dit doet mij goed.
Ik wil jou Mieke bedanken voor de mooie Give-Away, ook jij bent een vriendin geworden.
liefs en een dikke knuffel van Tilly.

Anoniem zei

Geen internet aan zee maar nu thuis kan ik zeggen: DANKU!!!! Je hebt me ontzettend gelukkig gemaakt, Mieke! Ik heb een voorstel: kom je het niet brengen? Dan eten we een taartje en drinken gezellig een kopje koffie... Wat denk je? Dikke, dikke x linda

Anoniem zei

Wat leuk Mieke dat je deze 2 mensen blij maakt met je give away en mij ook nog met een lapje blij wilt maken. Ik ga even uitvogelen hoe ik je mijn adres het beste kan mailen/geven. Jij was met de quip day in Antwerpen? Ik zat in Lommel in het culturele centrum. De eerste keer dat ik mee deed. Heel gezellig. En voor ik het vergeet: hartelijk gefeliciteerd met je ..ste verjaardag!