volgers

woensdag 27 augustus 2014

BOM zonder sterrenrand....

Piep

Zin om te schrijven...
Ja hoor, is een leuke afwisseling met het rusten,
en de kleine beetjes lapjes naaien...

Jullie weten dat ik absoluut geen zin had in de sterrenrand van 
de BOM.....

Wel een tipje van de sluier....
Dit is mijn idee..


Als laatste boord gebruik ik deze stof...


Die volgens mijn ongeveer een derde breder moet dan de blauwe?

Zijn jullie het met me eens?
ik hoor het graag???

Ik was vandaag erg blij met het zonnetje..
vrees dat ik niet alleen was...

heb een stukje met de fiets gaan rijden,
want bewegen is toch zo belangrijk,

de poezen en kipjes van dochter even gaan verzorgen,
want die is er even een midweekje tussenuit met DH.

Ons huisje ruikt weer zo fris, omdat mijn toverfee aan de slag is,
wat zou ik zonder haar?

Morgen weer "witte frakses - tijd..
dus zal dadelijk mijn tas maar eens gaan klaar zetten,
zodat ik iets te lezen en te naaien heb.

O ja, ook weer naar de schouderdokter,
RX deze keer en consultatie.

Wordt allemaal vervolgd.

En weet je wat...de uffo zie ik groeien naar het quiltstaduim,
de moment waarop ik er van mezelf weer een projectje bij mag :)

T wordt iets kleins....warm...en mooi!!!

Het avondmenu nog even?

-Tomatensoepje

-gebakken aardappeltjes

-koude bloemkool en tomatenslaatje

-oosters getinte rijstepap...receptje van de kleindochter van Roald Dahl.
mmm lekker, 
kokosmelk, gewone melk, met kaneelstokjes, kruidnagel, 
kardemom, 
rietsuiker
geserveerd met aardbeitjes en gegrilde kokosschilfers en amandelen


happy quilting

knuf Mieke


3 opmerkingen:

Ineke zei

Mieke, ik vind het een leuke oplossing voor de rand, maar ik weet het niet, want ik heb daar niets van gezien (van die BOM bedoel ik)
Lekker menu mjammie!!!

Liefs, Ineke

10 zei

Hallo Mieke,
Je rand wordt heel mooi! Voor de laatste rand zou ik het stof eerst gewoon plooien op de breedte die je wil hebben er het er langs spelden op je wand. Dan het geheel op je laten inwerken:) zo doe ik dat soms en het werkt. Je ziet dan of het het bevalt of niet en je stof is nog niet gesneden dus je kunt nog alle kanten uit!
Geniet van het zonneke! Groetjes,
Martine

miekequilt zei

Ben het helemaal met 10 eens.
Hier alweer zon, gauw naar buiten dus.