volgers

woensdag 20 augustus 2014

Huisje weer beetje aangekleed....en vakantiebee

Piep

Na twee daagjes gewerkt te hebben, 
besloten van de derde dag, donderdag, verlof te nemen.

Alweer? vraagt mijnheer Beer...
enfin...een vriendje van degene die jullie gewoonlijk zien
..eentje die ik zelf maakte lang geleden...

Ja mijnheer Beer, want ik moet vandaag, woensdag zoveel...
en donderdag is de laatste vakantiebee...

dwz een hele dag bee...van 9u tot 16u...
dus ideaal om aan mijn BOM te werken...

de hele dag blijven lukt meestal niet, 
maar we zien hoe ver we komen. toch?

Vandaag....

vanmorgen langs HA voor nieuw voorschrift voor osteopaat,
oke..

dan snel naár meneer Heyn...

wie vraagt de Beer....???

Albert heet hij vooraan...je weet wel...
die winkel uit Holland...

oh die..
wat ga je kopen?

Wel meneer Beer,
lekkere mosselen voor morgen,
snel klaar na een dagje naaien en eeeerg lekker,
met witte wijn, selder, wortel, peterselie en currypoeder...

Vandaag maak ik venkel met gehaktballetjes en tomatensaus in de oven,
ook lekker hoor,
met een wortel-kokossoepje vooraf

En geen dessertje?
nee mijnheer Beer , even niet .....vakantie,    weet je nog,
taart, etentjes,....eventjes opletten nu..

Al zal ik morgenvroeg toch genieten van lekker ontbijtje in de bakkerij
met quitvriendin en zus,
maar dat vertel jij niet verder he? please?

Wat deed ik nog..
naar osteopaat gaan,

en nadien handen en voeten door proffesional onder 
handen laten nemen.

Toen thuisgekomen...lonkten de lege meubels ....

Alle kastjes heeft DH zo mooi geverfd en zelfs een bureautje verkleind..
maar de decoratie dat moest nu echt gebeuren...

wel, ik hou hier erg van, om dit te doen..
maar nu alles anders is in de woonkamer vond ik het een hele klus,
heb met alles drie keer geschoven en verzet....

wat denk je meneer Beer zit jij goed?
en de rest, is het oke?

heb een paar hoekjes op de foto gezet?
is dit terug "ons knusje " plekje...

ik moet nog even wennen...
horen wat DH zegt straks als hij thuiskomt..


Hieronder onze poezencollectie...
bijna compleet...
stond vroeger op een klein plekje...
nu meer plaats...en dat is maar goed ook,
want die mooie rode met de bloemetjes die kreeg ik maandag van mijn 
collegaatje, lief he.
maar moeilijk te fotograferen...ik probeer...



Tas voor de bee staat klaar,
huisje geurt naar de lekkere venkelschotel...

laat de avond maar komen hoor.

happy quilting

knuf Mieke

6 opmerkingen:

10 zei

Hallo Mieke,

wat ben je weer ijverig geweest vandaag en wat ziet je huisje er weer leuk uit!
Mijn tas voor de bee staat nog niet klaar...
Tot morgen,

Martine

Carine Remmery zei

Wat fijn dat jij zo mooi kunt decoreren! Ik zal je eens inhuren...
Tot morgen!

Bizzy Martine zei

'T ziet er weer netjes uit!!!
Amuseer je morgen ;-)

Grtjs, Martine

miekequilt zei

Wat een heerlijk huis heb je weer.
Ik wens je veel plezier morgen. Laat je weten hoe het was?
Lieve groeten

Rennie zei

Wat een prachtige foto's.

Viv zei

hihihi eentje vd poezen herken ik , mooie decoratie , gezellige sfeer daar ten huize in de polders :-)xx viv(ke)