volgers

zaterdag 2 augustus 2014

Vakantie en het scheurvlies.

piep

Heerlijk weertje was het gisteren,
we hebben genoten van ons eerste dagje vakantie.
In de ochtend een wandeling langs brocante-winkeltjes,

en lekker gaan lunchen op een terrasje 
namiddag thuis, beetje gerust,

en voor t eerst met het scheurvlies een blokje gemaakt,

na raad gevraagd te hebben over het opstrijken van het vlies op FB
is het me perfect gelukt,

en vind ik het geweldig werken,

ik weet hoe ik weer verder ga aan mijn Jane..:)

Blokje D11 ziet er dus zo uit..


Nog zonder sashing, maar die lagen boven en daar had ik nu eens geen zin in om ze te halen..
tja ...vakantie...dan doe je toch wat je wil? 

Vandaag vakantie in eigen huisje en dorp

Er is een grote rommelmarkt,
en daar ga ik, als het weer het toelaat even lekker naartoe met de fiets,
DH is hier geen liefhebber van,

maar ik wel...wie weet schatten van op zolder...

fijne dag

knuf mieke

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi blokje,geniet van jullie vakantie.

Anoniem zei

Ga ik ook eens proberen dat scheurvlies voor mijn SBS. Veel plezier op de markt! Als je oude kerstballen vindt,aarzel niet en ik koop ze graag van je over! Xlinda

10 zei

Hallo Mieke,

dat is weer een mooi blokje! Fijn dat het scheurvlies goed meevalt!
Veel succes met je schattenjacht vanmiddag:)
Groetjes,

Martine

Mieke49 zei

Hoi Naam genote,
Ik vindt dit blokje ook weer mooi geworden.
de kleuren komen ook zo tot zijn recht,
op naar de volgende weer
genieten jullie ook lekker van jullie vakantie.
groetjes van (Anne)Mieke uit Maarssen