volgers

dinsdag 26 augustus 2014

Weekje thuis ....na bezoek aan huisarts...

Piep

Eerst en vooral welkom aan mijn 144ste volgster, zaalig.


Nu de orde van de dag...

Met dit ellendige weer loop ik al even ....op laatste kracht...
en ja ofwel ga je dan over je grens...

ofwel ga je naar de dokter en hoop je met een weekje weer hersteld te zijn.

Ik koos voor het laatste,
dus deze week thuis, 
donderdag wel naar ziekenhuis voor infuus magnesium,
dat me hopelijk een boost geeft

en voor de res thuis rusten afwisselen met bewegen...

vrij lastig met dit weer..
want even de fiets op...beetje nat..
en trouwens verwacht controlearts...

dus doe ik een beetje huishoudelijke dingetjes en een beetje lapjes

de BOM heeft ondertussen zijn eerste rand...

op mijn eigen, eigenwijze manier..
zonder sterren..


Nu komt er nog een smal randje..
met dit....


Ik heb even zitten cijferen hoe ik dit best aanpak..
maar uniforme vormen...nee dat lukt me niet..
maar ik heb een plannetje...

Nu weer twee uurtjes rust,
verwarming hoog, dekentje en sufprogrammaatje op tv, 
opgenomen spul waar je niet over hoeft na te denken :)

Hou jullie warm en laat die naaldjes tikken
want het is er weer voor,
echte herfst he?

Hopelijk krijgen we nog een Indian Summer..
laat maar komen die zon.

Happy quilting (and lot of resting)

knuf Mieke



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed rusten onder een dekentje, Mieke. En als het even gaat, snel patchen....heerlijk! En jou kennende staat er vast iets lekker klaar :) xlinda

10 zei

Hallo Mieke,

zonder sterretjes is je quilt ook heel mooi en dat randje zal wel lukken!
Goed rusten en hopelijk ben je dan snel terug beter!
Groetjes, Martine

miekequilt zei

Goed voor jezelf zorgen!!
En laten we hopen dat er toch nog ZON komt.

Rennie zei

Rustig aan he Mieke en ik hoop ook dat het nog even wat warmer wordt.

Bizzy Martine zei

Rusten is de boodschap!!! Ik zou dat beter ook doen, maar dat lukt niet altijd ;-)
Grtjs, Martine