volgers

vrijdag 12 september 2014

Leuk project....en zo zacht...

piep

Gisteren eerst de fiets op naar de winkel,
dan beetje gekookt,

en dan om het wolletje voor de sjaal....

kijk dit is het geworden...
eentje van de Rowan collectie...


En wat doen die gekke rondjes stof daar...
wel die leuken de sjaal op...

Kijk hij is nu al zo....

Ik vind hem al heel geslaagd

en mét de gehaakte rand eraan...word ie helemaal toppie..
hij is heerlijk zacht, nu nog een mooie blauwe dikke pull erbij..
en laat die herfstwind maar komen :)

de randen worden met de rijgsteek vastgenaaid,
daar was ik mee bezig lekker in het najaarszonnetje...

Wordt uiteraard vervolgd..

Al zal ik  vandaag geen verhaaltje schrijven...
want ik heb een (zalige) drukke dag voor de boeg.

Happy quilting
knuf Mieke


2 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Ik krijg er een lekker warm gevoel bij. Heerlijk

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Fijn weekend, Mieke!!!