volgers

donderdag 11 september 2014

We bereiden ons voor op de herfst....met flanel....

piep

Gisteren in de ochtend veel gerust,
beetje gequilt,

namiddag de poetsfee op bezoek 
dus ik in atelierke...
voor mijn nederlands fans...naaikamer...

En vermits ik aan het quilten ben aan de BOM 
mocht ik 1 nieuw ding beginnen..

Het pakketje dat ik laatst kocht in Quiltshop-Leur,
weten jullie nog, ik liet er een foto van zien...

Wel dat heb ik deze middag opengemaakt..
ninepatch...versneden....
gemixt...

eh voila....een sjaal in wording..

Bertha, mijn paspop zal hem even voor jullie showen..



Zoals jullie zien zijn er origineel franjes bij om aan de randjes 
te naaien...

en maken ze ook nog bloemen van cirkels stof met 
borduursteekjes erop...


maar heb ik nu toch geen prachtig duits boek...
waar schitterende gehaakte randen in staan...

wat denken jullie...mooier voor een lappevrouwtje , niet?
straks maar even naar die fantastische wolwinkel hier 
in de buurt, Lana te Hoevenen,

om een mooi bolletje te scoren en de haaknaald boven te halen,
en aan de slag...
heb nog even tijd,

want we genieten nog van de Indian Summer.
zalig, houden zo, vooral op vrijdag...please????

fijne dag en Happy Quilting 

knuf Mieke


Geen opmerkingen: