volgers

woensdag 22 oktober 2014

Zondag nog lekker fietsen...vandaag vlieg je weg...

Piep

Zondag maakte we nog een fietstochtje, 
al was het weer in de polders niet meer zo goed
als zaterdag, maar we raakten droog thuis
en DH nam nog deze mooie foto...

wat zou het veld met de oranje bloemen zijn,
wij hadden geen idee?


Dan twee dagen naar baasje geweest,

Beetje uit mijn lood geslagen door iets wat gebeurd in mijn leven..
leeg gevoel in mijn lijf....
maar geraak er wel door heen...

Vanochtend eerste maandbee gehad,
was veel volk,
maar wel leuk,

beetje apart gezeten met vriendin, 
en leuke babbels gehad.

En lekker verder gedaan aan blok1 van de Gossip,
had natuurlijk 1 kleur voor de pootjes van de vogels en de 
muzieknoten niet bij..
dus die doe ik straks nog even,
maar de grote tekst, stichery, 
die naast dit blokje komt is lekker opgeschoten.

De kleur komt weer helemaal niet over zoals ze is,
is een zacht blauw...

Nu komt zo de poetsfee eraan,
en ga ik blok 2 van de Gossip voorbereiden.

Want morgen is witte-frakskesdag,

Happy Quilting

knuf Mieke

Geen opmerkingen: