volgers

zaterdag 8 november 2014

Een ardeens blogje

piep

Na een goede nacht vroeg op,
lekker ontbeten samen

ons gewassen en klaar gemaakt en wat boodschapjes 
gaan doen,

heerlijke dingen gekocht in mooie kaaswinkel en ardeense beenhouwerij,
voor zondag alvast lekker vlees voor een heerlijke gourmet

Vanmiddag werd hier siesta gehouden,
door drie van ons...ikke bleef bij de wakkere...

zelfs ons lief huisdier (Jolieke) hondje van mijn zusje,
sliep als een roosje,



Ik heb Genoten van mijn nieuwe Tilda boek,

Nadien heerlijk koffie gedronken,
met een stuk heerlijke tiramisu- biscuit,
die kan mijn zus zo zalig maken.

kijk..wat denk je....

Tja had al de helft opgesmuld...

Verder heb ik dan toch de roodkapjes tas open gemaakt en wat steekjes 
gezet....en DH die zag dat het goed was..


Tja ik in mijn mooiste outfit,
lekker makkelijk..dat is tenslotte de bedoeling van een zalig weekendje..

Maar dadelijk ga ik me een beetje opkleden,
want vanavond gaan we uit eten.

Het was hier stralend weer vandaag,
hoop morgen van t zelfde.

Happy quilting

knuf Mieke

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Dat stukje taart zal inmiddels wel helemaal op zijn ... Mjammie, dat ziet er heel goed uit!
Ik had toch lekker meegedaan hoor met de siësta, heerlijk even een tukkie doen...
Maar je hebt je tijd nuttiger besteed, heerlijk relaxt toch zoals je daar zit?
Fijn weekend!

Groetjes, Elizabeth

Miny zei

Je had een heerlijk dagje, lekker relax.
Wat heeft je blog een mooi uitstraling!

Groet Miny

Anoniem zei

Gezellig, zoals de hond erbij ligt en jij in je makkelijke outfit. Heerlijk toch.
Groetjes Wilma