volgers

dinsdag 4 november 2014

Het hele blok voorbereid en niet het mooiste gebak...

Piep

Vandaag toch weer flink bezig geweest met het grote applicatieblok..
maar alles is voorbereid, dat moet ook want lappevrouwtje en DH
trekken er binnekort op uit, en ik moet goed voorbereid zijn,
genoeg voorbereide werkjes mee, zodat ik ook daar een beetje 
steekjes kan zetten.

op de foto ontbreekt rechts onder nog een steeltje,
maar dat is ondertussen ook opgelost,

De oortjes aan theepot en kopjes ontbreken nog,
maar ik had net alles opgeruimd toen de pakketdienst
aan ons huisje stopte met een pakje
en daarin de smalle biasmaker,
maar vermits het hoog tijd was om te rusten,

is dat voor....misschien morgen of donderdag..
maar wil het toch al even laten zien...
wat denken jullie van de kleur?
zit ze goed?
eerlijk zeggen hoor, ik kan er tegen, hihi...
o ja, die blauwe frutsels...beetje raar op de foto, 
maar dat is natuurlijk het begin van de tekst op dit blok.


Vanmorgen heel vroeg, even de keuken in , 
iets uit mijn oventje toveren, 
want als mijn lappehoofdje zich een beetje verward voelt,
dan wil het....spijtig genoeg ...zoet..

Dit keer zeker niet het mooiste gebak...
maar jummie...brownies met kersen en chocoladeparels erin.
euh...er ontbreekt een stukje....

woeps...lappevrouwtje pas op he...eerlijk duurt het langst...

Ja meneer beer....het viel eraf...in zo een mooi vierkantje ..recht op een bordje...
met een vorkje...en een cappuccino...
geloof je dat niet???

Oke je hebt gelijk, ik pleit schuldig.

Nu is de rustpauze weer voorbij en ga ik nog een beetje quilten,

happy quilting
knuf mieke

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat wordt het toch mooi!!
Veel plezier komende dagen en ik hoop dat je wel kunt blijven bloggen, want anders gaan we je missen.

Elizabeth zei

O o, meneer Beer houdt je wel erg in de gaten! Pikt hij zelf nooit eens een stukje?
Dit blok is echt heel leuk om te appliceren, Miek. Daar ga je veel plezier aan beleven. Wat gebruik je leuke stoffen!

Anoniem zei

Mooi is je blokje Eerlijk hoor!!!

Sylvia zei

Tja, bij een theepot en kop en schotels, daar hoort toch iets lekkers bij!
Er mist maar een bescheiden stukje!
Veel plezier de komende dagen.
Groetjes Sylvia.

Guusje, zei

Wat wordt je middenstuk toch mooi. Prachtige kleuren. En hrt lekkers dat hoort er zeker bij.

Heleni zei

Nou, ik zal eerlijk zijn. Ik vind het helemaal superdesuper. Fantastische kleurkeuze Mieke.
Lekker doorgaan zo.
Neem nog maar een lekker stukje van je lekkere taart.