volgers

zaterdag 27 december 2014

Gossip, vriendje voor Raspberry en mijn mooie tas

piep

Vanmorgen opgestaan onder een witte wereld 
poes Marie wou baasje toch even helpen met zout strooien..
maar al snel stond ze zo aan de voordeur..

HELP ik wil binnen...
en dat zal voorlopig zo blijven, hihi, gekke poes

Heb deze dagen toch wel een beetje steekjes gezet en zo is mijn 
op 1 na applicatieblok klaar van de Gossip,

die lange met de kopjes is nog te gaan en de dresden-cirkels

Die met de wilde bloemen vind ik mooi geslaagd...
heb er zelf zelfs al een boord bij gesneden


Heb hier ook weer de mini-knoopjes gebruikt..


Bij mijn mooie Raspberry keukenrobot heb ik een mooi boek gekocht,
op aanraden  van onze DD1 , prachtig boek,
3200 foto's , een dikke klepper..


Ook wou ik jullie nog mijn mooie theetas laten zien die ik kreeg van DD2 voor 
kerst..en nee je hebt niet teveel gedronken , ze is gewoon ovaal bovenaan,
mooi he???



Vandaag rustig aan ,
beetje verder de sterren voorbereid, moest er nog 7 doen,
alles klaar in een plastiek zakje met zipper,
kunnen ze wanneer er energie en tijd voor is eens onder de machine.



geniet van deze dagen voor oudjaar,
bij het haardvuur met een handwerkje en een tasje thee...
mmmm...mag blijven duren , toch?

knuf Mieke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi mooi mooi!!!En ik blij dat ik kan reageren :) xlinda

miekequilt zei

Wat is je Gossip leuk geworden. Ik ben er zelf nietzo van om zoiets te gaan maken, maar het is geweldig leuk om te bekijken.
Sterkte met de sneeuw, hier op Texel lig ( gelukkig) nog niks.

10 zei

Hallo Mieke,

wat is je blokje weer mooi geworden en ook weer zo leuk met die mini-knoopjes.
Wat een DIK boek... daar kun je wel eventjes in bladeren:)
Nog veel plezier met steekjes zetten. Je gossip wordt heel mooi!
Groetjes, Martine

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ach, die Marie, viel dat even tegen!
Wat leuk, je mooie blok met die miniknoopjes! En je mok vind ik ook erg mooi!
Fijn om wat klaar te hebben liggen, zodat je wanner je wilt en kan zo kunt beginnen,