volgers

maandag 6 april 2015

Joeheee....en inspiratie overal!

Piep

0ver enkele dagen verspreid is ze dan toch doorgeregen..
op dat ene stukje na..
daar waar het etiket zit, want dat moet nog een festonsteekje,
en de tekst...

Rechte lijnen , diagonaal, vertikaal...

dus..de toelating om verder te doen met ....
een paar kleine projectjes waar ik rustig mee bezig ben.

De stichery van Ellies Quiltplace

Acht leuke blokjes, die ik in blauw naai en ook met blauwe stofjes 
ga afwerken.

Ben dan ook nog bezig met een "geheimpje"
dus daar kan ik niks over vertellen.

En het biesje van de Stiched by me kan er aan.

Maar hoor ik de weerman daar zeggen dat volgende Week
een beetje lente op komst is..


Dan haal ik mijn kookwekkertje boven en ga een beetje met 
de handen in de aarde wroeten...verzet je zinnen..

O ja, vrijdag is een groot werk verricht door een firma..
onze oude treurwilg van 35jaar oud,
die een jong en onbezonnen vrouwtje ooit met haar 2PK'tje ging 
halen is totaal gekortwiekt...

Zal spoedig terug takkken en blad krijgen,  en we hebben terug
50% meer licht in de tuin en woonkamer...
zaalig...
nu wel een raar zicht en onze vogeltjes die hebben het overal..
vliegen van haag naar haag en kwetteren er op los..
waar is onze reuzeboom..

sorry...maar het kon zo niet langer..
weldra komt het weer goed..


Nu is het paasweekend, gisteren heerlijke paasbrunch,
met allemaal dierbare mensen om me heen,
ik was "total loss" 
nadien, lag  heel vroeg in bed..maar had het er voor over..

Vandaag, paasmaandag, rustig ontbijtje gehad met DH
dan samen even huisje aan de kant gedaan..
en nu lekker cocoonen..

Muziekje op de achtergrond...
ik beetje bloghoppen.

happy quilting
knuf mieke

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig Mieke wat je gemaakt hebt. Jij ook een fijne paasmaandag. Groetjes Wilma

miekequilt zei

Wat kunnen we toch genieten van onze hobby En wat zal die boom mooi worden!

Ineke zei

Heerlijk dat je nu rustig kan beginnen met quiltsteekjes.
Lekker dat je een dag samen met dierbaren om je heen had, gelukkig kon je vandaag lekker rustig aan doen.
Liefs, Ineke

marga zei

Dat gaat vast een prachtige quilt worden. Wel een kale boom waar de vogeltjes van schrikken maar de lente komt eraan en dat gaat dat goed komen.
Groeten
Marga

10 zei

Hallo Mieke,

het is een hele "lap" om te quilten maar hij gaat heel mooi worden.
Tja, je boom ziet er inderdaad niet uit:) maar nu komt de zon er aan en binnenkort is hij dan weer mooi groen! Ook fijn dat jullie nu veel meer licht hebben!!!
Geniet van het zonnetje en al je projecten! Groetjes, Martine