volgers

vrijdag 29 mei 2015

Gewoon...gek genoeg...

Piep

Weer even geleden, voor mijn normen..
Maar nu toch een klein blogje..

Mijn lichaam wil zich niet aanpassen aan het belgische weer,
piept,   kraakt...hoofd bonkt...
maar komt wel goed..
ik leef mijn tempo...dat een beetje lijkt op dat van een slakje
op dit moment..:)

Toch heb ik weer enkele blokjes van de Stonefields
klaar..


En ja, jullie zien het goed..ik heb 3 kleinere bloempjes van hexa's
4de is in de maak...
Ik had ze gemaakt voor de bestelling kwam van Quiltshop Leur..
en zag toen dat ze iets kleiner waren..

dus dat worden mijn hoek-bloemetjes dan ..

In de tuin komt alles nu echt tot leven, al is de lucht donker en grijs..

Dit vind ik een heel liefje...een geranium, die houdt de muggen weg..
en mag dus als enige roosgekleurde in ons wit-paars tuintje


Hopelijk kan dit plantje snel zijn werk doen, en op een warme avond
de nare prikkebeesten op afstand houden.

Voorlopig ga ik verder met een nieuw blokje ...
en mijn voetjes ....

tja die zitten niet meer in sandaaltjes zoals een week geleden, 
maar in dikke wintersokken...:)

Happy quilting
knuf mieke


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog even de sokken aanhouden. Zondag wordt het 20 graden en dat is toch iets om naar uit te kijken.
Rietje van Slagmaat

Ineke zei

Erg spijtig dat je lichaam het niet naar de zin heeft, hoop dat je snel beter voelt. Lekker blijven zitten en je handjes maar lekker wapperen om de blokjes af te krijgen.
Liefs, Ineke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hopelijk gaat het gauw weer beter met je, Mieke!
Mooie blokjes heb je gemaakt, wat is het toch een prachtige quilt!
Op naar het mooie weer, hè, het gaat eens tijd worden!
Groetjes, Cisca

10ekequilt zei

Bewondering voor je handen, want ook al wil je lijf niet altijd zoals jij zou willen je handen blijven mooie blokjes creëren! Koester ze maar en.... Nog een paar dagen dan komt het zonnetje je helemaal koesteren!
Fijne dag en groetjes 10eke