volgers

dinsdag 12 mei 2015

Nostalgie....met kant...

 piep

Goedemorgend,

Gisteren.....

Zonnetje komt piepen..
natuur is stil, alleen de vogeltjes en water dat klatert in 
ons vijvertje....zalig...die rust...dat heb ik heeel veel nodig..


Nostalgie..

Wel die kwam ik tegen op een plek waar ik heel lang niet meer 
was geweest...
maar die me momenteel helpt met veel liefde en tederheid..

Mijn vroegere hobby..kantklossen..


denk dat ik dit hier nooit eender toonde op mijn blog..

deed ik ook wel graag, maar vergde teveel van mezelf,
samen met kleding maken werd het vervangen door het 
heerlijke lapjesvirus.

verder probeer ik nog steeds zeer gezond door het leven  te gaan..
onder het motto alle beetjes helpen, niet waar?

Ondertussen middag,
dit was mijn lunch...



en verder genoten van deze lapjes..




deze effe alleen, een engeltje..een stofje dat ooit in een verjaardagslapjes
enveloppe zat.



En verder na de rustpauze, deze nog voorbereid..

paar makkelijke...en paar waar meer aandacht voor nodig is


Hoop dat er deze week nog een enveloppe met hexagonnetjes in de bus valt..
want die heb ik helemaal opgebruikt..

Ook benieuwd naar de Frixionpennen, ik las er zoveel goeds over op FB
dus die ga ik ook proberen...
lijkt me toch handiger iets te doen verdwijnen door warmte(strijken) dan 
met water...wat is normaal doe..

Wordt vervolgd

Happy Quilting
knuf Mieke

3 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Mooie lapjes!!! Frixionpennen, super ik gebruik ze al een paar jaar.
Grtjs, Martine

miekequilt zei

Fijn, dat je rust vindt en pakt. Mooie lapjes voor de hexjes.

10 zei

Hallo Mieke,

wat gaat het goed vooruit met je blokjes! Leuk idee met het engeltje!
Groetjes,

Martine