volgers

dinsdag 9 juni 2015

Het gewone leven, gek genoeg...

Piep

Van alles wat,

Tja, het gewone leven, mooi genoeg voor 
Mij...

De passe-vite...
Werd zo..
Leuk, toch?

Verder gisteren geen  weer om buiten te zitten, 
En werken in, bijvoorbeeld,  de tuin..
Zit er weer even niet in...

Dus halen we deze boven ... 
En dat levert deze op..

En ook deze... De saint-honore..
Eigenlijk een heerlijke taart..
Zo eentje...


ik gaf mijn eigen draai aan dit blok,
Zette het jaartal erin ...
En zal zien wat ik in het tweede identieke blok zet, hopelijk geraakt de top dit jaar af..en wordt het geen 2016...die ik moet borduren..

Vanochtend, met de fiets naar de osteopaat geweest,
beetje beweging, en even in de natuur..
heb ik behoefte aan..

gebeurd teveel rondom mij..
Even alles een plaats trachten te geven..

Deze zag ik in de berm..
en daar geniet ik nu van...op mijn terrasje,
zoals ik in het begin van dit blogje al schreef, 
gewoon is gek genoeg!



Happy quilting
Knuf Mieke

4 opmerkingen:

Hermie: Welkom in mijn wereldje:-) zei

prachtig veldboeket heb je daar Mieke, en je blokjes ook weer super mooi, geniet van het "gewone leven"

10 zei

Hallo Mieke,

je passe vite is heel mooi geworden en je blokjes ook! Leuk met het jaartal er in ... dan moet je over X aantal jaren niet beginnen terug te tellen:)
Vandaag is het al een beetje beter buiten! Geniet ervan! Groetjes,
Martine

Ineke zei

Bijna had ook ik een veldboeket geplukt vandaag, maar niet gedaan ;-(
Maar jou veldboeketje is prachtig en de passe-vite met de bloemetjes is ook leuk geworden.
Liefs, Ineke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooi he die Stonefields!!!
Ik zou er zo weer aan willen beginnen…
Sterkte met alles en groetjes
Wietske